کارون کی از دست فاضلاب شهری نجات پیدا می‌کند؟ مدیرعامل شرکت آب‌وفلاب خوزستان اعلام کرد که تا پایان امسال ۱۲ نقطه ورودی فاضلاب اهواز به رودخانه کارون حذف خواهند شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تا پایان امسال ۱۲ نقطه ورودی […]

کارون کی از دست فاضلاب شهری نجات پیدا می‌کند؟

مدیرعامل شرکت آب‌وفلاب خوزستان اعلام کرد که تا پایان امسال ۱۲ نقطه ورودی فاضلاب اهواز به رودخانه کارون حذف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تا پایان امسال ۱۲ نقطه ورودی فاضلاب اهواز به رودخانه کارون حذف خواهند شد.

وی تاکید کرد: این اقدام در راستای بهبود کیفیت آب رودخانه کارون و حفظ محیط زیست انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان اضافه کرد: در حال حاضر ۲۴ نقطه فاضلاب اهواز به رودخانه کارون وارد می‌شوند که ۱۴ نقطه در شرق و ۱۰ نقطه در غرب اهواز قرار دارند.

کرمی‌نژاد گفت: از این ۲۴ نقطه، ۶ نقطه در منطقه ملی راه واقع شده‌اند که سه نقطه از آن‌ها تاکنون حذف شده و سه نقطه دیگر نیز تا دو ماه آینده رفع خواهند شد.

وی همچنین از وجود ۱۸۶ ایستگاه پمپاژ فاضلاب در اهواز خبر داد و گفت: تا این لحظه ۲۷ ایستگاه حذف شده و در نهایت تنها ۶۴ ایستگاه باقی خواهند ماند.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان تاکید کرد: هدف ما حذف کامل همه ورودی‌های فاضلاب به رودخانه کارون در غرب و شرق اهواز تا یک سال آینده است.

کرمی‌نژاد از همکاری و همراهی مردم و مسئولان در این زمینه دعوت کرد و افزود: با این کار می‌توانیم به رودخانه کارون زندگی ببخشیم و از منابع آبی استان محافظت کنیم.