ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در راستای اجرای طرح ویژه‌ی عیدانه از فروشگاه‌ها و مراکز عمده پخش مواد غذایی شهرستان دیواندره در قالب گشت مشترک بازرسی به عمل آمده که در این بازرسی ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیراستاندارد کشف و ضبط شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در راستای اجرای طرح ویژه‌ی عیدانه از فروشگاه‌ها و مراکز عمده پخش مواد غذایی شهرستان دیواندره در قالب گشت مشترک بازرسی به عمل آمده که در این بازرسی ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیراستاندارد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یزدانی عنوان کرد: در طرح ویژه‌ی عیدانه که از ۱۵ اسفند ماه امسال کلید خورده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت با دستور اکید رییس سازمان ملی استاندارد ایران، ادارات کل استانی موظفند به منظور ارائه خدمات مطلوب وکیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل‌ها، مراکز تفریحی، پخش مواد غذایی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.

وی افزود: در راستای همین طرح در شهرستان دیواندره نیز در قالب گشت مشترک استاندارد با شبکه‌ی بهداشت از مراکز عمده پخش مواد غذایی در این شهرستان انجام و بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیراستاندارد کشف، جمع آوری و معدوم شد.

مدیرکل استاندارد کردستان اعلام کرد این بازرسی ها به صورت دوره‌ای انجام می‌شود و در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان