وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور اسلامی موریتانی دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین امیرعبداللهیان امروز سه شنبه پانزدهم فروردین‌ماه در دیدار با الداه ولد سیدی ولد أعمر طالب، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به دولت و ملت موریتانی، از حضور و شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم […]

وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور اسلامی موریتانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین امیرعبداللهیان امروز سه شنبه پانزدهم فروردین‌ماه در دیدار با الداه ولد سیدی ولد أعمر طالب، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به دولت و ملت موریتانی، از حضور و شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در کشورمان قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار سلام‌های گرم رئیس جمهور اسلامی ایران به رئیس جمهور موریتانی، را ابلاغ کرد.

وی مواضع دولت و ملت موریتانی در حمایت از آرمان فلسطین را ستود.

وزیر امور اسلامی موریتانی نیز در این دیدار سلام‌های گرم مقامات عالی کشورش به رئیس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران را ابلاغ کرد.

وی اظهار کرد: از توافق ایران و عربستان سعودی استقبال می‌کنیم و امیدواریم برکات این توافق به مردم دو کشور، منطقه و همه کشورهای اسلامی برسد.

الداه ولد سیدی ولد أعمر طالب، از حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین تقدیر و خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین تنها موضوع ملت فلسطین نیست بلکه مسئله کل امت اسلامی است و ایران در این موضوع پیشگام بوده است.