همایش ادبی «حدید» با حضور ۱۲۰ شاعر بنام کشور همایش ادبی «حدید» با حضور ۱۲۰ نفر از شاعران بنام کشور به میزبانی و با همت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، همایش ادبی «حدید» جمعه ۱۰ آذر ماه با حضور حدود ۱۲۰ نفر از شاعران بنام کشور به […]

همایش ادبی «حدید» با حضور ۱۲۰ شاعر بنام کشور

همایش ادبی «حدید» با حضور ۱۲۰ نفر از شاعران بنام کشور به میزبانی و با همت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، همایش ادبی «حدید» جمعه ۱۰ آذر ماه با حضور حدود ۱۲۰ نفر از شاعران بنام کشور به میزبانی و با همت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در خصوص اجرای این برنامه اظهار کرد: حماسه‌های تولید و دستاوردهای ارزشمندی که امروز بیش از هر زمان دیگر در گروه فولاد مبارکه توسط متخصصان و کارکنان دلسوز این مرز و بوم در حال رخ دادن است و به نوعی جهاد تولید و اقتصادی تلقی می‌شود همیشه نیاز به انتشار، بازنمایی و تبیین داشته است.

وی افزود: امروز در شرایط تحریم و فشار حداکثری بر معیشت، اقتصاد و روحیه مردم این نیاز بیش از پیش احساس می‌شد، از این رو از حدود ۲ سال گذشته و با تاکیدی که مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین داشته و دارند، این حرکت را به طور جدی در دستور کار قراردادیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته استفاده ازهمه‌ ظرفیت‌های کشور به ویژه نخبگان و همه کسانی که در جامعه به نحوی تریبون در دست دارند و یا صاحب قلم و اندیشه هستند، در دستور کار است، تصریح کرد: ما باید شرایطی فراهم کنیم که این افتخار آفرینی‌ها وحماسه‌های خلق شده در صنعت فولاد کشور را به سمع و نظر آحاد مختلف جامعه برسانیم.

وی با تاکید بر این که وقتی دستاوردها از زبان مردم گفته شود بالتبع اثربخشی بیشتری خواهد داشت، گفت: در این راستا گروه‌های مختلف در بسیاری از سطوح مدیریتی و اجرایی اعم از گروه‌های مرجع، مسئولان و کارگزاران را به فولاد مبارکه دعوت می‌کنیم تا از نزدیک شاهد حماسه‌های اقتصادی در فولاد مبارکه باشند و در ادامه روایتگری این موفقیت‌ها را انجام دهند.

براتی پیرامون همایش ادبی «حدید» نیز گفت: امروز هم با هماهنگی مسئولان حوزه هنری در خدمت جمعی از اساتید و شعرای بزرگ و بنام و جوان و فرهیخته کشور بودیم که خوشبختانه همچنان‌که در جریان برگزاری این رویداد مشاهده کردیم اشعار زیبایی در وصف تولید و جهاد اقتصادی و همت والای کارگران این واحد صنعتی کشور به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند کشور پس از انقلاب سروده شد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک زبان شعر نیز یکی از ظرفیت‌های مؤثر برای روایت کردن این است که پولادمردان فولاد مبارکه چگونه در برابر تحریم‌ها کوتاه نیامده‌اند و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه تاکید کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی می‌تواند ابزار کارآمدی باشد در مقابله با تبلیغات سوء و برنامه‌هایی که دشمن برای ناامید کردن مردم جامعه از آن استفاده می‌کند.

وی گفت: بدون شک شاعران حاضر در این رویداد با ذوق و قریحه‌های مختلف و با سرودن اشعار متناسب با این دستاوردها در محافل گستره و متعدد روایتگر این مجاهدت‌ها و دستاوردها در فولاد مبارکه و سایر مجموعه‌های صنعتی کشور خواهند بود و اشعار و آثار آن‌ها در این زمینه ضمن اثربخشی، به یادگار خواهد ماند.

گفتنی است این شاعران با حضور در شرکت فولاد مبارکه از فولادسازی، نورد گرم و تصفیه خانه این شرکت بازدید کردند