اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Vivo T2 5G به زودی در هند عرضه خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شرکت ویوو قصد دارد در ماه جاری دو گوشی هوشمند از سری T2 را وارد بازار هند کند. با توجه به شایعات ارائه شده، این دو گوشی با نام‌های Vivo […]

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Vivo T2 5G به زودی در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شرکت ویوو قصد دارد در ماه جاری دو گوشی هوشمند از سری T2 را وارد بازار هند کند. با توجه به شایعات ارائه شده، این دو گوشی با نام‌های Vivo T2 5G و Vivo T2x 5G وارد بازار می‌‎شود، البته هنوز شرکت سازنده نام این محصولات را تائید نکرده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که دو گوشی Vivo T2 5G و Vivo T2x 5G به نمایشگرهای +Full HD مجهز شده و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. هر دو محصول با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود. انتظار می‌رود که گوشی T2 به تراشه Snapdragon 695 مجهز شود، در حالی که T2x از تراشه Dimensity 700 بهره می‌برد.

احتمالاً هر دو گوشی یادشده با قیمت کمتر از ۲۴۳ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. T2x به عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند ۵G از برند Vivo است. هنوز دیگر ویژگی‌های گوشی‌های جدید ویوو مشخص نشده است.

شرکت Vivo در حال آماده شدن برای برگزاری یک رویداد بزرگ در چند روز آینده در چین است. احتمالاً در این رویداد شاهد عرضه چندین محصول مانند تبلت Vivo Pad 2 و گوشی‌های تاشو جدید مانند Vivo X Fold 2 و Vivo X Flip خواهیم بود