استاندار هرمزگان به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تنی چند از مسوولان استان با جانباز سرافراز جزیره دیدار کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان به اتفاق افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و […]

استاندار هرمزگان به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تنی چند از مسوولان استان با جانباز سرافراز جزیره دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان به اتفاق افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیأت همراه، پس از حضور در جلسه شورای اداری، چند پروژه کلنگ زنی و افتتاح با حضور در منزل عباس فینی یکی از چندین جانباز جزیره قشم، با وی دیدار کردند.
عباس فینی یکی از چندین جانباز غیور جزیره قشم است که افتخار هم رزمی با سردار شهید قاسم سلیمانی را داشته است.
ادای احترام به مقام شامخ جانبازان دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های سردار شهید قاسم سلیمانی، تجلیل و بررسی وضعیت سلامت این جانباز دلیرمرد، از اهداف این دیدار توسط مقامات عالی دولت مردمی در استان هرمزگان بود.
گفتنی است، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در سفری یک روزه، صبح امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱، در رأس هیاتی با استقبال رسمی افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار و رییس شورای تأمین و جمعی دیگر از مسوولان از طریق اسکله مسافربری شهید ذاکری وارد جزیره قشم شد و پس از حضور در جلسه شورای اداری، کلنگ ساخت آب شیرین کن تورگان و چهارمین مرحله طرح مسکن جوانان جزیره بر زمین زد و در ادامه، زمین چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهر سوزا را به افتتاح رساند.