ارائه اکثر خدمات اداره‌کل به صورت الکترونیکی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری باعث رضایت مندی بیشتر مردم می شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان […]

ارائه اکثر خدمات اداره‌کل به صورت الکترونیکی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری باعث رضایت مندی بیشتر مردم می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اداره‌کل متبوع، نوع نگاه انسان به کار و مسئولیت را از امور مهم اخلاق مطلوب اداری دانست و تصریح کرد: کسی که کار و مسئولیت را امانت بداند و آن را وسیله عزتمندی و سرمایه شکوفایی خویش ببیند، از کار کردن احساس رضایت و خشنودی می‌کند.

 وی همچنین با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: زمانی باید از کارکرد خودمان راضی باشیم که مردم خدمت ما را لمس کرده و نسبت به اقدامات ما دیدگاه مثبت داشته باشند. در این صورت است که مشخص می‌شود ما کار خود را درست انجام داده‌ایم.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به بند سه ماده پنج نظامنامه حقوق شهروندی، تعیین زمان برای رسیدگی به کار ارباب رجوع را ضروری دانست و خواستار پیگیری این مهم توسط معاونت‌های اداره‌کل شد.