جمع آوری ۵۰۰ میلیون تومان تنها پس از گذشت یک ماه بعید می‌دانم کسی در اصفهان نام مسکن را شنیده باشد و در کنارش نام موسسه خیریه امام حسین علیه السلام به گوشش نخورده باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین علیه السلام، خیریه تخصصی […]

جمع آوری ۵۰۰ میلیون تومان تنها پس از گذشت یک ماه

بعید می‌دانم کسی در اصفهان نام مسکن را شنیده باشد و در کنارش نام موسسه خیریه امام حسین علیه السلام به گوشش نخورده باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین علیه السلام، خیریه تخصصی حوزه مسکن که در سال ۱۳۶۱ توسط بازاریان تاسیس شد و این روز ها که مرز چهل سالگی را هم رد کرده، و در عین جوانی، با سابقه و پر از تجربه است.
مهدی رقایی قائم مقام موسسه خیریه امام حسین علیه السلام اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل جابجایی و سر رسید اجاره‌ خانه‌ها،تعداد مراجعان خیریه امام حسین علیه السلام افزایش یافته است‌.

قائم مقام موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تصریح کرد: موسسه خیریه امام حسین علیه السلام بعد از گذشت یک ماه از سال جدید بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان خود کمک کرده تا بتوانند در این شرایط اقتصادی سرپناهی برای خانواده خود بسازند.

وی با اشاره به شعار “مهربانی تو میسازد” افزود: موسسه خیریه امام حسین علیه السلام با اشاره به اینکه از سال ۹۸ جذب مشارکت‌ها را از طریق سفارش استند و قلک آغار کرده و در کنار ساختن سرپناه برای نیازمندان، حامی محیط زیست نیز هست و با توجه به اضافه شدن بخش جذب مشارکت‌ها یک درآمد پایدار برای خیریه امام حسین علیه السلام به وجود آمده که امیدواریم با همیاری مردم این فعالیت‌ها را گسترش دهیم.