به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان ضمن اعلام این مطلب بیان داشت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن پنج نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف آباد منتشر شد که از طریق […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان ضمن اعلام این مطلب بیان داشت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن پنج نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

وی افزود: با اعلام خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و مشاهده شد پنج نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: بدون فوت وقت بررسی ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان تصریح کرد: آنچه مسلم است آن است که با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه، مسأله وقوع قتل تا کنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آنها اخذ شود.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان اعلام داشت: پس از حصول نتیجه در خصوص ابعاد مختلف این حادثه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.