وزیر بهداشت از درمانگاه الماس شرق در کربلا بازدید و از خدمات نیروهای این مرکز درمانی در ارائه خدمت به زائران اربعین قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در این بازدید از همکاری های مشترک ایران و عراق در حوزه سلامت به […]

وزیر بهداشت از درمانگاه الماس شرق در کربلا بازدید و از خدمات نیروهای این مرکز درمانی در ارائه خدمت به زائران اربعین قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در این بازدید از همکاری های مشترک ایران و عراق در حوزه سلامت به ویژه  ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین، تشکر و قدردانی کرد. 
 
وی با اشاره به تمهیدات وزارت بهداشت از ماه های گذشته برای آمادگی کامل جهت پوشش خدمات مورد نیاز در ایام اربعین، گفت: دو هفته پیش در  شلمچه و  به فاصله کوتاهی از پایانه مرزی ، مرکز بهداشتی و درمانی و فوریت های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد که  تا کنون خدمات با کیفیت و مطلوبی به زائران ارائه کرده است. 
 
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در مرز مهران هم  علاوه بر ۵ بیمارستان صحرایی که با مشارکت نیروهای مسلح و سایر دستگاه ها برپا شده، ناوگان و نیروهای سازمان اورژانس کشور با آمادگی کامل حضور دارند. 
 
وزیر بهداشت همچنین از مشارکت بیش از ۴ هزار کادر سلامت در مرزهای مشترک با عراق، تقدیر کرد. 
 
دکتر عین اللهی با اشاره به دیدارهای خود با مقامات عراقی در سه ماه گذشته، گفت: ارتقای همکاری های  بهداشتی، درمانی و دانشگاهی  ایران و عراق، ضروری و به نفع مردم دو کشور است