کارت بلیط تردد معلولین وجانبازان تنها باید در پارک شهر شارژ شود؟! به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ چند سالیست که شهرداری طی ابتکاری خلاقانه کارتی را باعنوان کارت بلیط اقشار خاص برای جانبازان، معلولین طراحی وتوزیع کرده بود که قبلا در همه ایستگاهها قابل شارژ بوده است وتا حدودی مشکلات تردد معلولان وجانبازان […]

کارت بلیط تردد معلولین وجانبازان تنها باید در پارک شهر شارژ شود؟!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ چند سالیست که شهرداری طی ابتکاری خلاقانه کارتی را باعنوان کارت بلیط اقشار خاص برای جانبازان، معلولین طراحی وتوزیع کرده بود که قبلا در همه ایستگاهها قابل شارژ بوده است وتا حدودی مشکلات تردد معلولان وجانبازان رابرطرف می کرد.

حال جای سوال وتعجب اینجاست افرادی که از لحاظ معلولیت صاحب این کارت هستند اخیراً باید برای شارژ کردن آن تنها از پارک شهر تهران اقدام کنند.

جای تاسف ونگرانیست که در دولت الکترونیک و عصر تکنولوژی بجای پیشرفت شاهد پس رفت در جهت کمک به قشر خاص ومعلولین هستیم.

جناب آقای زاکانی شهردار محترم شهر تهران بزرگ، باتوجه به اینکه در طول سنوات گذشته این اقدام خوب برای جانبازان ومعلولین صورت گرفته بود، آیا مطلع هستید که در حال حاضر تنها فقط در پارک شهر امکان شارژ این کارت برای معلولین وجانبازان دفاع مقدس جهت تردد آنها وجود دارد؟
آیا این کار با برنامه ریزی اساسی و اطلاع شخص شما صورت گرفته است یا جزو آن دسته از طرحهایی است که بدون مدیریت وتنها توسط نظر چند نفر انجام شده است.

پایگاه خبری شهید یاران به عنوان یک رسانه مستقل در حوزه ایثار و شهادت، بنابر درخواست وانتقاد بسیاری از معلولین خواهان جوابیه وپیگیری وبررسی به جد این مشکل است.

کویستان/ عبدالحکیمی