واکنش رییس صداوسیما به شایعات جابجایی‌اش/ارزشی ندارد به این شایعات واکنش نشان داد؛ اتفاق جدیدی نیست رییس صدا وسیما: از روز اولی که آمده‌ایم این شایعات مطرح شده‌اند و به‌انحاء مختلف ادامه دارند، همیشه این بحث‌ها بوده است اما ما کار را با قدرت ادامه می‌دهیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ پیمان جبلی […]

واکنش رییس صداوسیما به شایعات جابجایی‌اش/ارزشی ندارد به این شایعات واکنش نشان داد؛ اتفاق جدیدی نیست

رییس صدا وسیما: از روز اولی که آمده‌ایم این شایعات مطرح شده‌اند و به‌انحاء مختلف ادامه دارند، همیشه این بحث‌ها بوده است اما ما کار را با قدرت ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ پیمان جبلی در واکنش به این شایعاتی در فضای مجازی و تغییر رئیس‌صداوسیما گفت: واقعاً ارزشی ندارد به این شایعات واکنش نشان داد، چون اتفاق جدیدی نیستند؛ از روز اولی که آمده‌ایم این شایعات مطرح شده‌اند و به‌انحاء مختلف ادامه دارند، همیشه این بحث‌ها بوده است اما ما کار را با قدرت ادامه می‌دهیم، این حاشیه‌‌سازی‌ها در برابر آگاهی و عزم تحول‌خواه اصحاب رسانه ملی، کارکرد مؤثری ندارند.

ما چیزی به‌نام دستمزدهای میلیاردی نه‌فقط در برنامه‌های جام جهانی بلکه در هیچ جای تلویزیون نداریم.

اساساً نرخ پرداخت به مجریان و عوامل برنامه‌ها نرخ مشخصی است که تحت نظارت نهادهای نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور است و اساساً ما امکان تخلف نداریم.

برنامه‌هایی که در واقع به‌صورت سفارشی به یک مجموعه تولید برنامه سفارش داده می‌شود؛ با یک مجموعه یا یک سازمان و مؤسسه‌ای، قرارداد می‌بندیم و برنامه را به‌صورت آماده از آنها تحویل می‌گیریم و پخش می‌کنیم.