شمار شهدای فلسطین به ۸۳۰۶ نفر رسید بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از ۲۴ روز پیش تاکنون به ۸۳۰۶ نفر افزایش یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که شمار شهدای حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به […]

شمار شهدای فلسطین به ۸۳۰۶ نفر رسید

بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از ۲۴ روز پیش تاکنون به ۸۳۰۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که شمار شهدای حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از ۲۴ روز پیش تاکنون به ۸۳۰۶ نفر افزایش یافت که ۳۴۵۷ نفر از آنها کودک و ۲۱۳۶ نفر زن هستند. شمار مجروحان نیز به ۲۱۰۴۸ نفر رسیده است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۴ روز (تا دیروز) بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه را بیش از ۸۳۰۶ نفر اعلام کرده که ۷۰ درصد آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهد. شمار زخمی‌ها نیز بیش از ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر است