آیین افتتاحیه و رونمایی از لباس جام پرچم و تحویل لباس چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان به نقل از هیات ورزش روستایی کاشان، طی مراسمی با حضور […]

آیین افتتاحیه و رونمایی از لباس جام پرچم و تحویل لباس چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان به نقل از هیات ورزش روستایی کاشان، طی مراسمی با حضور تمامی سرپرستان تیم ها در عصر چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان به طور نمادین به یک سرپرست خانم و آقا لباس ورزشی تقدیم خواهد شد. همچنین در حاشیه مراسم به تیم هایی که حداقل پنج بازیکن آن آی دی کارت دریافت نموده اند لباس تیم تحویل داده خواهد شد.
مهلت دریافت آی دی کارت نیز تا جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ تمدید شد.
مکان برگزاری مسابقات آقایان بخش مرکزی شهر کاشان، بخش برزک- زمین چمن ویدوج و بخش قمصر زمین چمن شهر قمصر خواهد بود. به علت عدم وجود زمین چمن در بخش نیاسر مسابقات آقایان در شهر کاشان برگزار خواهد شد.
مکان برگزاری بانوان در سالن های ورزشی هر بخش و چمن هایی که دارای شرایط پوشیدگی باشند بوده و متعاقباً اعلام خواهد شد.
مسابقات نیز پس از مراسمات عزاداری دهه اول محرم آغاز خواهد شد