افشار فتح الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی پیامی عملیات تروریستی حرم احمدابن موسی (شاهچراغ) که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از هموطن مان شد را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام […]

افشار فتح الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی پیامی عملیات تروریستی حرم احمدابن موسی (شاهچراغ) که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از هموطن مان شد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام افشار فتح الهی بدین شرح است:

فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ
سوره ابراهیم آیه ۴۷

بار دیگر خشم دشمنان ایران اسلامی، مردم بی گناه و بی دفاع را نشانه گرفت و پس از روزها آشوب خیابانی، مردان، زنان و کودکان زائر حرم شاهچراغ را به رگبار بست.
این ترور کور و بزدلانه از سوی جریان تکفیری و داعشی و حامیان و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر نشان از عجز و ناتوانی دشمنان برای درهم شکستن صف اتحاد ملت دارد و باردیگر حقانیت مردم ایران و رذالت و پستی دشمنان را به دنیا نشان داد.
ضمن محکوم کردن این ترورهای کور و عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و تمام ایرانیان، باردیگر راسخ و قاطعانه اعلام می کنیم که مردم ایران برای گذر از پیچ پرفتنه و دسیسه تاریخ آماده اند و شهادت برای آنها افتخار است.
برای بازماندگان صبرجزیل و برای شهدای این حادثه همنشینی با سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را از خداوند متعال خواستارم