روحیه انقلابی جبهه مقاومت معاندان را درمانده و ناتوان کرد استاندار کردستان گفت: اگر  نظام امپریالیستی با تمام تجهیزات نظامی، قدرت اطلاعاتی، سیطره سیاسی و بین المللی و قدرت بلامنازع رسانه‌ای تلاش می‌کنند تا خدشه‌ای در جبهه‌ مقاومت (که به تدبیر حکیمانه رهبر عظیم الشان شکل گرفته)، وارد کنند ولی همواره درمانده و ناموفق بوده […]

روحیه انقلابی جبهه مقاومت معاندان را درمانده و ناتوان کرد

استاندار کردستان گفت: اگر  نظام امپریالیستی با تمام تجهیزات نظامی، قدرت اطلاعاتی، سیطره سیاسی و بین المللی و قدرت بلامنازع رسانه‌ای تلاش می‌کنند تا خدشه‌ای در جبهه‌ مقاومت (که به تدبیر حکیمانه رهبر عظیم الشان شکل گرفته)، وارد کنند ولی همواره درمانده و ناموفق بوده اند به دلیل تفکر موعودی پیروان مکتب رسول الله است و توفیقات جبهه مقاومت حاصل تفکر و اندیشه شهید سلیمانی است که سرباز ممتاز مکتب امام و مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز یک‌شنبه ششم اسفند ماه در جشن نیمه شعبان که در مهدیه شهرستان قروه برگزار شد ضمن فرارسیدن این ایام مبارک اظهار کرد:نیمه شعبان روز جشن میلاد امامی است که در بین ماست وما این روز را فقط برای جشن گرفتن این مناسبت نورانی بزرگ نمی‌شماریم هرچند همین میلاد برای سرزندگی و نشاط و شادی و تبریک گفتن بسیار مبارک‌است ،اما این روز، روز یادآوری موعودی است که همه ما منتظر آن هستیم، روز یاد آوری وظیفه و ماموریتی است که همه ما برای تحقق آن روز در دوران زندگی خود بر عهده داریم.

وی در ادامه تصریح کرد:امروز ندای اسلام در جهان طنین‌انداز است کما اینکه از سپیده دم طلوع اسلام، دشمنان،مشرکان و منافقان اراده کرده بودند که آن را در نطفه خفه کنند و در طول ۱۴ قرن گذشته تلاش کردند چراغ فروزان این مکتب را خاموش کنند.
به گفته استاندار کردستان، اکنون برخی از بزرگترین شهرهای اروپا دارای بیشترین جمعیت مسلمان هستند و رفته رفته تعداد مسلمانان بیشتر می‌شود.


زارعی کوشا با اشاره به اینکه امروزه
از دورترین نقاط از آمریکای جنوبی تا آفریقا و شرق آسیا مسلمانان زیادی وجود دارند ادامه داد: در هر گوشه و کناری که نامی از دین به آنجا نرسیده بود امروز تشعشع دین اسلام و مکتب پیامبر اکرم(ص) به آنجا رسیده است.
وی با بیان اینکه در طول ۱۴ قرن تشعشع اسلام به اقصی نقاط عالم رسیده و به رغم خواست دشمنان، اسلام پرفروغ‌تر از همیشه بوده است، عمده دلیل این مهم را امید مسلمانان به آینده دانست و گفت: مسلمانان همواره و هر لحظه منتظر روز موعود هستند و خداوند در قرآن کربم این روز بزرگ را وعده داده است.
استاندار کردستان یادآور شد: ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم و نفس می‌کشیم که آیندگان به حال ما غبطه خواهند خورد چرا که در دورانی زندگی کرده ایم و نفس کشیده‌ایم که مردان مردی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در دوره ما زیسته اند و زندگی کرده اند.
زارعی کوشا افزود:اگر نظام امپریالیستی با تمام تجهیزات نظامی، قدرت اطلاعاتی، سیطره سیاسی و بین المللی و قدرت بلامنازع رسانه‌ای تلاش می‌کند تا در جبهه‌ ای که به تدبیر حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب در منطقه ما به نام جبهه مقاومت شکل گرفته خدشه‌ای وارد کنند و هیچگاه نتوانسته‌اند و در این راه ناکام مانده‌اند این‌حاصل تبعیت از مکتب رسول الله است و توفیقات جبهه مقاومت حاصل تفکر و اندیشه شهید سلیمانی دانست که سرباز ممتاز مکتب امام و مقام معظم رهبری است.
استاندار کردستان با اشاره به مکتب و ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، در توصیف سردار دلها گفت:مردی از سربازان این نظام و این مکتب و سرباز رهبر معظم انقلاب با اعتماد به نفس و با اتکاء به خداوند متعال و با اعتماد به وعده‌های الهی می‌رود و تا کرانه های مدیترانه را از لوث وجود دواعش خبیث که برای بدنام کردن اسلام و برای ضربه زدن به مسلمانان و برای خدمت کردن به صهیونیست‌ها خلق شده بودند از پاک می‌کند و چتر امنیت می گستراند.


زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: کردستان همواره مورد طمع دشمنان و بدخواهان و معاندان و ضد انقلاب بوده و فرصت‌هایی در گذشته‌ها برای توسعه و آبادانی را از دست داده است.
وی افزود:استان ما در دوران ستم شاهی عمدا محروم نگه‌داشته شده بود و این گفته مستند است چراکه رژیم طاغوت تعمدا می‌خواست استان‌هایی مثل خوزستان کردستان، سیستان و گلستان توسعه پیدا نکنند و در محرومیت باقی بمانند .
طبق سخنان استاندار کردستان، بعد از پیروزی انقلاب با وجود اینکه امام راحل(ره) فرهنگ خدمت در این مناطق را نهادینه کرد اما باز تحرکات کور ضد انقلاب و جنگ تحمیلی فرصت‌هایی را از این استان گرفت.
زارعی کوشا با بیان اینکه امروز ماموریت بزرگ ما در استان کردستان استفاده از همه فرصت‌ها برای جبران گذشته است افزود: اکنون با افتخار موفق شدیم نگاه ویژه دولت مردمی را نسبت به استان کردستان جلب کنیم و امروز استان ما جزو استان‌های پیشگام کشور در توسعه و پیشرفت است‌.

کویستان عبدالحکیمی