برگزاری نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از ۱۹ تا ۲۵ اسفندماه در اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با مشارکت نهادهایی مختلفی همچون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری، دفتر تبلیغات […]

نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از ۱۹ تا ۲۵ اسفندماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با مشارکت نهادهایی مختلفی همچون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود و مؤسسه نهج‌البلاغه استان، مدیریت بخش نهج‌البلاغه در این نمایشگاه را بر عهده دارد.

همچنین مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه به معرفی و عرضه نرم‌افزارهای قرآنی در این رویداد نمایشگاهی می‌پردازد و بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی نیز آثار هنری مرتبط را به نمایش می‌گذارد.

فعالیت ۱۰۰ مجموعه قرآنی، نهاد، دستگاه‌ و مؤسسه، معرفی دستاوردهای پژوهشگران حوزه قرآن، فعالیت انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان شعبه اصفهان در بخش قرآن‌، عترت و رسانه، ارائه کتب مذهبی ناشران و چاپ قرآن‌های متنوع از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی ظرفیت و گنجینه نسخ قرآنی از سوی اداره‌کل نهاد کتابخانه‌های استان، اجرای برنامه‌های صحنه‌ای همچون «بهار جان‌ها»، مناجات خوانی، رونمایی از آثار هنری هنرمندان و برپایی غرفه ترکیب محتوای کار هنری «از ازل تا مبعث» از دیگر بخش‌های این نمایشگاه خواهد بود.

نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان از ۱۹ الی ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل سابق نمایشگاه اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود