پایگاه اینترنتی صهیونیستی در گزارشی تاکید کرد سران تل‌آویو تنها سخنانی علیه ایران بیان می‌کنند و سیاستی درخصوص آن ندارند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی هاآرتص در تحلیلی با عنوان «سخنان توخالی و سر و صدای زیاد، اسرائیل فاقد هرگونه سیاستی در قبال ایران است» نوشت: […]

پایگاه اینترنتی صهیونیستی در گزارشی تاکید کرد سران تل‌آویو تنها سخنانی علیه ایران بیان می‌کنند و سیاستی درخصوص آن ندارند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی هاآرتص در تحلیلی با عنوان «سخنان توخالی و سر و صدای زیاد، اسرائیل فاقد هرگونه سیاستی در قبال ایران است» نوشت: اگر واشنگتن و تهران نتوانند توافق هسته‌ای را امضا کنند، اسرائیل ممکن است مجبور شود کاری را انجام دهد که از آن می‌ترسد یعنی سیاستی را در پیش بگیرید و دیگر به غر زدن «منابع ارشد» ناشناس درباره اینکه چگونه آمریکایی‌ها اسرائیل را نادیده گرفته اند، بسنده نکند.

در ادامه این گزارش آمده است: به نظر می‌رسد این شروع یک اقدام بی فایده است. اسرائیل با ناراحتی مشاور امنیت ملی خود را برای یک ماموریت فوری به واشنگتن می‌فرستد تا به دولت آمریکا درباره ضعف‌های آشکار در پیش نویس نهایی اتحادیه اروپا درباره توافق هسته‌ای ایران، هشدار دهد.

نویسنده معتقد است که رژیم صهیونیستی به طور کامل سند مورد نظر را کالبد شکافی کرده، در حالی که کاخ سفید، شورای امنیت ملی، وزارت خارجه و سیا یا سند را نخواندند و یا متوجه نشدند. این منطقی به نظر می‌رسد.

این روزنامه صهیونیستی ادعا می‌کند که تل‌آویو می‌داند که آمریکا می‌تواند بدون یک توافق (با ایران) زندگی کند در حالی که این رژیم به طور باورکردنی نمی‌تواند این کار را بکند. در واقع، آخرین باری که تل‌آویو واشنگتن را تشویق به اصلاح مسیرش کرد، این ایده زیرکانه خروج از توافق هسته‌ای و رساندن ایران به آستانه توانمندی هسته‌ای بود.