شهید مسلم خیزاب، یکی از شهدای مدافع حرم اصفهان است که در وصیت خود ذکر کرده «روی سنگ قبرم بنویسید تشنه نابودی اسراییل بود».به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان گردان یازهرا (س) و مراسم هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم، مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا شب گذشته در گلستان […]

شهید مسلم خیزاب، یکی از شهدای مدافع حرم اصفهان است که در وصیت خود ذکر کرده «روی سنگ قبرم بنویسید تشنه نابودی اسراییل بود».
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان گردان یازهرا (س) و مراسم هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم، مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا شب گذشته در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

رهبری ولایت فقیه ما را از دریای نیل عبور داد

سردار اصغر عرب‌پور، فرمانده سابق لشکر ۱۴ امام حسین(ع) با تاکید بر اهمیت ولایت فقیه در انقلاب اسلامی ادامه داد: امام خمینی (ره) ما را مانند حضرت موسی از دریای نیل عبور داد.

وی تصریح کرد: اگر نعمت ولایت و رهبری در انقلاب اسلامی نبود، این انقلاب تابه‌حال صدبار سقوط کرده بود.

فرمانده سابق لشکر ۱۴ امام حسین(ع) افزود: هرکس یار انقلاب اسلامی است، می‌داند که باید سرباز رهبرش باشد.

سالگرد شهید خیزاب با ایام پیروزی فلسطین بر اسرائیل تقارن یافته است

سردار مجتبی شیروانیان نیز در مراسم سالگرد شهید خیراب با اشاره به قسمتی از وصیت‌نامه این شهید گفت: شهید خیزاب در وصیت‌نامه خود عنوان کرده بود که من تشنه نابودی صهیونیست هستم، شاید جسم ایشان نباشد اما روح او حاکم است و می‌بیند.

وی ادامه داد: شب سالگرد ایشان با تهاجمات نیروهای فلسطین علیه اسرائیل متقارن شده است.

شیروانیان تصریح کرد: اسرائیل، دشمن قسم‌خورده ما است و باید ذره‌ای از خشم انقلابی فلسطین را بچشد.

مبارزه با ظلم، باعث افتخار مکتب اسلام است

مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: در جهان اسلام آن چیزی که باعث افتخار برای مکتب ما، اهل‌بیت(ع) و امام حسین(ع) شده‌است، آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم است و این حقانیت شهید خیزاب و همه شهدای ماست.

وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که خون پاک شهدا، راه و سیره آنان دربرابر یهود حاکم شده است.

شهید مسلم خیزاب دو سال پس از انقلاب اسلامی زمینی شد و ۳۵ سال بعد در نخستین ماه پاییز در نبرد با تروریست‌ها در سوریه آسمانی شد. ایشان دلداده علمدار کربلا و امام زمان(عج) بود.

نابودی اسرائیل، آرزوی قلبی شهید خیزاب بود

همسر شهید خیزاب دررابطه با علاقه قلبی این شهید به نابودی اسرائیل گفت: همیشه به نابودی اسرائیل که از زبان مقام معظم رهبری می‌شنید، امیدوار بود و آرزو داشت این روز را ببیند.

وی ادامه داد: دعای آخر نماز ایشان، نابودی اسرائیل و تربیت فرزندانی بود که در این اتفاق سهیم باشند