سه نماینده کشتی فرنگی کشورمان در پیکارهای بین‌المللی قرقیزستان در مبارزه نخست خود برابر حریفان به پیروزی رسیدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسابقات سه وزن دوم و پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، از صبح امروز (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. […]

سه نماینده کشتی فرنگی کشورمان در پیکارهای بین‌المللی قرقیزستان در مبارزه نخست خود برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسابقات سه وزن دوم و پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، از صبح امروز (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۳ اوتار ابولادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با عادیل خان ساتایف از قزاقستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۷ محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان یونس امره باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه و یسیتای زی ینی از چین می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر جیهون اوزدوردیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مصاف شامیل باتیروف از قزاقستان می‌رود