پوسترها با همکاری روابط عمومی شرکت واحد در ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد و در خطوط پر تردد و طولانی نصب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب و به همت آبفای استان اصفهان صورت […]

پوسترها با همکاری روابط عمومی شرکت واحد در ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد و در خطوط پر تردد و طولانی نصب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب و به همت آبفای استان اصفهان صورت گرفت؛
آغاز تبلیغات محیطی مدیریت مصرف آب در استان اصفهان

همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب تعداد ۳۰۰ پوستر آموزشی در اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نصب شد.
این پوسترها با همکاری روابط عمومی شرکت واحد در ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد و در خطوط پر تردد و طولانی نصب شد.
نصب یکهزار پوستر در ورودی ادارات، مصلاهای نماز جمعه و خطوط اتوبوسرانی و مینی بوسرانی شهرهای سراسر استان از دیگر اقدامات روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته مدیریت مصرف بهینه آب است.
همچنین با همکاری ادارات آبفای مناطق ۳۸ گانه استان اصفهان تعداد ۱۹۰ بنر با ابعاد ۲ در ۳ متر در سطح تعدادی از شهرها و روستاهای تحت پوشش نصب شد و تعداد ۵۰۰۰ بروشور آموزشی نیز بین شهروندان و روستاییان توزیع می شود.
پخش پیام های آموزشی، تیزر، انیمیشن و پوستر با موضوع «راهکارهای مصرف بهینه آب» بخش دیگری از اقدامات تبلیغی و ترویجی آبفای استان اصفهان در فضای مجازی است.