مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مدارس هنرهای زیبا اعتبار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و آموزش و پرورش در افکار عمومی هستند. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هنرستان‌ها باید خلا آموزش و پرورش را پر کنند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مدارس هنرهای زیبا اعتبار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و آموزش و پرورش در افکار عمومی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هنرستان‌ها باید خلا آموزش و پرورش را پر کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی در نشست با رئیس آموزش و پرورش جیرفت و مدیران هنرستان هنرهای زیبا جنوب کرمان اظهارداشت: مردم در خصوص هنرستان هنرهای زیبا قضاوت هایی خواهند داشت که اگر در شان مردم منطقه پیش نروند قطعا به اعتبار آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان لطمه می زند.

وی بیان کرد: می طلبد آموزش و پرورش مدارسی را که وابسته به ارشاد هستند همکاری کند تا ارشاد تمام توان خود را برای حفظ ظاهر این مدارس به کار گیرد.

مسلمی مهنی اظهار داشت: اگر بخواهیم می توانیم هنرستان هنرهای زیبا را سرآمد کنیم پس باید تمام توان خود را در این زمینه بکار گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حاکمیت فرهنگی دارد و توقع می رود این حاکمیت فرهنگی را در مدارس حفظ کند.

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و اداره آموزش و پرورش در کنار یکدیگر با همگرایی و هم افزایی موجب بالارفتن اعتماد مردم و بهتر شدن عملکرد در حوزه مدارس هنرهای زیبا می شوند.

مسلمی مهنی با بیان اینکه برنامه فرهنگی هنری با محوریت هنرستان ها برگزار شود، عنوان کرد: اجرای برنامه های علمی، هنری، فرهنگی، آموزش و… از شاخصه های مدارس هنرهای زیبا است.

وی با تاکید بر اینکه باید آنچه که در توان داریم در حوزه بهتر شدن این مدارس به کار ببریم، گفت:  چرا که این مدارس در منطقه شاخص هستند و باید هنرمندان کشوری تحویل جامعه دهند.

وی با تاکید تاکید بر اجرای تفاهم نامه مابین اداره آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بند بند این تفاهم نامه هم از طرف آموزش و پرورش و هم از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان باید اجرایی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هنرستان‌ها باید خلا آموزش و پرورش را پر کنند.