اردوی پیشرفته فرماندهان دادرس جمعیت هلال احمر با حضور شش استان کشور امروز در کرمان پایان یافت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،مراسم پایانی اردوی منطقه ای اموزشی فرماندهان دادرس پیشرفته با محوریت اسکان و تغذیه اضطراری با حضور استانهای اصفهان خراسان جنوبی سیستان وبلوچستان فارس هرمزگان و یزد عصرامروز در کرمان برگزار شد .دبیر […]

اردوی پیشرفته فرماندهان دادرس جمعیت هلال احمر با حضور شش استان کشور امروز در کرمان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،مراسم پایانی اردوی منطقه ای اموزشی فرماندهان دادرس پیشرفته با محوریت اسکان و تغذیه اضطراری با حضور استانهای اصفهان خراسان جنوبی سیستان وبلوچستان فارس هرمزگان و یزد عصرامروز در کرمان برگزار شد .
دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به حادثه خیز بودن کشور ایران موضوع آموزش جامعه و امدادرسانان را باعث افزایش تاب آوری در مواقع بحرانی دانست .
سلیمانی آموزش تخصصی را مهمترین اولویت امداد ونجات برشمرد و افزود در راستای کاهش الام بشری در زمان حوادث و بحرانها مقوله اموزش به جوانان دادرس باید مورد توجه جدی قرار گیرد .
وی از هدفگذاری جمعیت جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای آموزش پیشرفته ۳ هزار نفر از جوانان دادرس جمعیت هلال احمر تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت هفته گذشته اردوی آموزشی با حضور دختران داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور ۶ استان و این هفته نیز با حضور پسران داوطلب با حضور ۶ استان دیگر در کرمان برگزار شد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از ثبت ۶۰۰ هزار نفر جوان داوطلب در سامانه جمعیت هلال احمر خبر داد و خاطرنشان کرد در فرآیند مشخص آموزشهای گوناگون تخصصی امداد و نجات به این جوانان در دستور کار است.
معاون عمرانی استاندار کرمان هم در این مراسم با بیان اینکه استان کرمان جز استانهای با بالاترین میزان بحران است گفت: نیروهای امدادی که لحظات اولیه برای کمک به مردم حضور می یابند باید از اموزش های به روز و امکانات کافی بر خوردار باشند .