آغاز عملیات راه اندازی مجدد کارخانه دخانیات سقز پس از ۱۵ سال به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر مجتمع دخانیات کردستان گفت: کارخانه دخانیات شهرستان سقز پس از ۱۵ سال تعطیلی و توقف تولید، به دستور مدیرعامل شرکت دخانیات ایران مجداً راه اندازی می شود. مدیر مجتمع دخانیات کردستان گفت: ۱۵ […]

آغاز عملیات راه اندازی مجدد کارخانه دخانیات سقز پس از ۱۵ سال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر مجتمع دخانیات کردستان گفت: کارخانه دخانیات شهرستان سقز پس از ۱۵ سال تعطیلی و توقف تولید، به دستور مدیرعامل شرکت دخانیات ایران مجداً راه اندازی می شود.

مدیر مجتمع دخانیات کردستان گفت: ۱۵ سال است که کارخانه دخانیات سقزدر حالت رکود و تعطیلی بسر می برد و با حمایت های جناب آقای دکتر شیخان مدیر عامل جهادی شرکت دخانیات ایران، راه اندازی می شود.

وی، با بیان اینکه، دکتر شیخان، در بیانات خود اذعان داشته اند: نگاه ما به کردستان ویژه است و خدمت به مردم انقلابی این استان که همواره در صحنه های مختلف نظام حضور پررنگی داشته اند باعث افتخار است.

مدیر مجتمع دخانیات استان کردستان، افزود: در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان در کردستان، علاوه بر احیای کارخانه دخانیات سقز، تبدیل این کارخانه به سایت صادراتی محصولات دخانیات با هدف صادرات به بازارهای منطقه در کردستان مورد تاکید مدیرعامل شرکت می باشد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان