تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام معابر روستا‌های اطراف شیراز آسفالت می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگذاری فارس نوشت جانشین فرمانده سپاه فجر در قرارگاه محرومیت زدایی حضرت احمد ابن موسی گفت: طرح نهضت آسفالت از روستای محمود آباد از توابع بخش مرکزی شیراز آغاز شده است و در مرحله اول آن […]

تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام معابر روستا‌های اطراف شیراز آسفالت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگذاری فارس نوشت جانشین فرمانده سپاه فجر در قرارگاه محرومیت زدایی حضرت احمد ابن موسی گفت: طرح نهضت آسفالت از روستای محمود آباد از توابع بخش مرکزی شیراز آغاز شده است و در مرحله اول آن ۲۳ روستای اطراف شیرار و کمتر برخوردار را شامل خواهد شد.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه در گام اول ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستا‌ها انجام می‌شود، افزود: برای این طرح که با همکاری فرمانداری شیراز و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجراست، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و این آمادگی وجود دارد تا پایان امسال ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر روستا‌ها آسفالت شود.

وی ادامه داد: این نوید را به روستاییان شهرستان شیراز باید داد که تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام معابر روستا‌های اطراف شیراز آسفالت می‌شود.

استاندار فارس در بازدید از اجرای این طرح گفت: دولت برای عمران و آبادانی روستا‌ها برنامه ریزی کرده است و علاوه بر آسفالت معابر، موضوعاتی همچون سلامت، آموزش، فرهنگی، مساجد، تامین آب، فاضلاب، برق، گاز و هر موضوعی که مرتبط با عمران روستا باشد در روستا‌های فارس انجام می‌شود