رئیس شورای اطلاع رسانی دولت

سیاه نمایی وضعیت کشور و نا امید کردن جوانان یک خطای راهبردی است

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار از خبرنگاران خواست تا به مردم امید بدهند. و تأکید کرد: سیاه نمایی وضعیت کشور و نا امید کردن جوانان یک خطای راهبردی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سپهر خلجی با تبریک فرا رسیدن. روز ۱۷مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی گفت: توصیه اصلی ام به دوستان خبرنگار این است که به مردم امید بدهند. و حقیقت را به مردم بگویند و این دستور کار کلی ماست.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خاطرنشان کرد: امروز هر کاری که باعث نا امیدی مردم و به سیاه نمایی از وضعیت کشور و نا امید کردن جوانان منتهی شود. یک خطای راهبردی است و حتما مسئول هستیم.

وی افزود: در قبال این سیاه نمایی و ناامید کردن جوانان نه تنها در این دنیا بلکه در آن دنیا هم باید پاسخگو باشیم.

خلجی تأکید کرد: لذا باید کمک کنیم هم جریان خبری را به صورت صادقانه تقویت کنیم. و به مردم هم امید دهیم وخودم هم در این زمینه تلاش کرده ام.

جریان سازی برخی رسانه ها از سخنان سخنگوی دولت
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت. در بخش دیگری از این گفتگو در واکنش به جریان سازی برخی رسانه ها نسبت به اظهارات سخنگوی دولت گفت: آنچه سخنگوی محترم دولت گفت بیان توصیفی از شدت تاسف است. وقتی در زندگی می گوییم از شدت ناراحتی خوابم نمی برد به معنای نخوابیدن ما نیست. بلکه آن موضوع به قدری ذهن را متاثر و درگیر می کند و مهم تلقی می شود، که چنین می گوییم.

وی با بیان اینکه این جمله در محاوره به کار می رود. اظهار کرد: برخی رسانه ها اما متاسفانه شروع به جریان سازی کرده اند. که این هم خوش بودن آنها با انجام این چنین کارها را نشان می دهد. و دو روز به این منوال رسانه را می چرخانند و سرگرم می کنند؛ اما اهل دقت و نظر معنای صحبت سخنگو را متوجه شدند