این پست ومنصب امروزتان را مدیون هستید(فراموش نکنید!)/‏‏ دستگاههای اجرایی، امورات خانواده شهدا را با سرعت عمل پیگیری نمایند ‏‏لازم است تذکری که همگان بدان آگاهی دارند بدهم و آن لزوم‏‎ ‎‏تقدیر از شهدای انقلاب و خانوادۀ آنان و معلولین و مصدومین‏‎ ‎‏می باشد. لازم است عموم دستگاههای اجرایی اموری را که‏‎ ‎‏مربوط به شهدا و خانوادۀ آنان […]

این پست ومنصب امروزتان را مدیون هستید(فراموش نکنید!)/‏‏ دستگاههای اجرایی، امورات خانواده شهدا را با سرعت عمل پیگیری نمایند

‏‏لازم است تذکری که همگان بدان آگاهی دارند بدهم و آن لزوم‏‎ ‎‏تقدیر از شهدای انقلاب و خانوادۀ آنان و معلولین و مصدومین‏‎ ‎‏می باشد.

لازم است عموم دستگاههای اجرایی اموری را که‏‎ ‎‏مربوط به شهدا و خانوادۀ آنان و معلولین و مصدومین است با‏‎ ‎‏کمال سرعت عمل نموده و تسهیلات لازم را در مورد آنان معمول‏‎ ‎‏دارند؛ که اینان بر ما و ملت شریف حق بسیار بزرگی دارند. و اگر‏‎ ‎‏معلوم شود که کسانی در بعضی از ادارات و وزارتخانه ها برای‏‎ ‎‏اجرای امور شهدای انقلاب و خانوادۀ آنها اشکال تراشی می کنند،‏‏به عنوان ضد انقلاب باید مورد تعقیب واقع شوند.

«کتاب ایثار و شهادت در مکتب امام خمینی رحمت الله»

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران باارسال اخبار، مستندات و مطالبات پرسنل که به دست ما رسیده به مدیران این مجموعه پیشنهاد می‌کنیم در راستای تبدیل وضعیت قانونی وحق حقوق این عزیزان در کارخانه ذوب آهن اصفهان هر چه سریعتر اقدام نمائید.

فراموش نکنید این پست ومنصب امروز شما مدیون رشادت‌های رزمندگان ،خانواده شهدا و ایثارگران است!

پایگاه خبری شهیدیاران بنا به رسالت رسانه ای خود و مطالبات جامعه هدف در کوتاهترین زمان ممکن منتظر عملکرد مدیران این مجموعه ورسیدگی به امور استخدامی،حفظ وجایگاه فرزندان شاهد وایثارگر سرآمد وکارآمد این مجموعه می‌باشد. در غیر اینصورت باتنظیم شکایتی به دیوان عدالت اداری ودفتر مقام معظم رهبری از طرف تشکل‌های شاهد وایثارگر وکارکنان گلایه مند، این مجموعه مبنی بر سنگ اندازی برای خانواده شهدا به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیگیر موضوع خواهیم شد.