سالها جمهوری اسلامی مدعی بود اروپا رو به زوال است اما بسیاری جدی نگرفتند . به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری فارس حال بعد از آزمایش موشک بالستیک قاره پیما (البته تحت عنوان ماهواره بر) توسط سپاه و کوتاه نیامدن جمهوری اسلامی از مواضعش در خصوص پرونده اتمی و اصرار تهران بر […]

سالها جمهوری اسلامی مدعی بود اروپا رو به زوال است اما بسیاری جدی نگرفتند .

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری فارس حال بعد از آزمایش موشک بالستیک قاره پیما (البته تحت عنوان ماهواره بر) توسط سپاه و کوتاه نیامدن جمهوری اسلامی از مواضعش در خصوص پرونده اتمی و اصرار تهران بر ماندن در نقطه گریز (جهت ایجادموازنه با اروپا و آمریکا) و اخیرا دستیابی آن به موشک هایپرسونیک، رئیس جمهور فرانسه در واکنش با مصی علینژاد دیدار کرد .

این اتفاق بی تردید اوج درماندگی اروپا از اعمال فشار به تهران ، اتمام گزینه های روی میز آن ها و ته کشیدن انرژی شان برای تغییر رفتار جمهوری اسلامی را نشان می دهد .

مطمئنا فرانسه به عنوان یک قدرت نظامی ، اتمی و دارای حق وتو دیگر گزینه ای روی میز خود نمی بیند که در حرکتی کاملا عجیب و نابخردانه در سطح عالی ترین مقام با یک خبرنگار شکست خورده دیدار می کند .

جای آنست که خون موج زند در دل لعل

زین تغابن که خزف می شکند بازارش