برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است/امنیت و آسایش کشور به برکت رشادت‌های شهدا و ایثارگران حاصل شده است/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌شود معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و […]

برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است/امنیت و آسایش کشور به برکت رشادت‌های شهدا و ایثارگران حاصل شده است/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌شود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است و امنیت و آسایش کشور به برکت رشادت‌های شهدا و ایثارگران حاصل شده است که همه ما باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادواره ۴۵۲ شهید شهرستان سروآباد، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، فرماندار سروآباد و مدیران استانی و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن ورزشی شهید نمکی سروآباد برگزار شد.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان در این نشست اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا همواره سرمایه‌ای است که باید جامعه فرهنگی و دینی ما در برپایی و احیای آن کوشا باشد.
 

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: امنیت و آسایش کشور به برکت رشادت‌های شهدا و ایثارگران حاصل شده و همه ما باید قدردان آن باشیم بنابراین وظیفه داریم با حمایت از خانواده های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دین خود را به شهدا ادا کنیم.

رمضانی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌شود و برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ است.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است و به همین علت است که شهدا در خاطراتشان آورده اند نباید بی وضو در این سرزمین راه بروید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه شهرستان سروآباد در دوران دفاع مقدس‌ شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی کرده است، یادآور شد: باید با گرامیداشت یاد شهدا، راه و سیره آنها را در دفاع از آرمانهای انقلاب ادامه دهیم.
 

کویستان عبدالحکیمی