به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، امام جمعه موقت سقز در آغاز خطبه های نماز با حمد و ستایش پروردگار یکتا، ابتدا به دستگیری سارقان صندوق امانات در یکی از شعب بانک ملی در تهران اشاره کرد و از تلاش نیروهای خدوم انتظامی که با هوشیاری و کار اطلاعاتی توانستند سارقان را […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، امام جمعه موقت سقز در آغاز خطبه های نماز با حمد و ستایش پروردگار یکتا، ابتدا به دستگیری سارقان صندوق امانات در یکی از شعب بانک ملی در تهران اشاره کرد و از تلاش نیروهای خدوم انتظامی که با هوشیاری و کار اطلاعاتی توانستند سارقان را دستگیر کنند، تقدیر کرد.

وی در ادامه خطبه های نماز اظهار کرد: کار در نیروی انتظامی همچون یک عبادت است زیرا کار آنها برای امنیت و آرامش مردم است و مردم هم همواره قدردان زحمات آنان بوده اند.

امام جمعه موقت سقز همچنین از نیروهای انتظامی شهرستان سقز هم که در طول شبانه روز در خدمت مردم بوده، باید از این عزیزان هم تشکر و سپاس کرد.

وی در ادامه به تشکیل و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در یکم تیرماه ۱۳۶۰ به فرممان امام راحل امت اشاره کرد و از تلاش پرسنل این نهاد انقلابی در آگاه کردن مردم به مسائل دینی و شرعی تقدیر کرد.

ماموستا ابن الخیاط سازمان تبلیغات اسلامی را نهادی دینی و قرآنی دانست که در طول سال با برگزاری برنامه های مختلف دینی و برپایی محافل قرآنی در جهت ترویج دین و مسائل اسلامی تلاش می کنند.

امام جمعه موقت سقز سپس به هفته گرامی داشت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: این نهاد هم در راستای ترویج و آگاه کردن کشاورزان به کشت های نوین و نیز ارتقای تولیدات کشاورزی همیبشه یار و یاور قشر زحمتکش کشاورز بوده اند.

وی همچنین به موضوع موقوفاتی که اخیرا توسط دادگستری و تلاش مسئولان اوقاف شهرستان و استان به جمع موقوفات شهرستان اشاره کرد و از تلاش تمام کسانی که در این راه تلاش کردند تقدیر کرد.

ماموستا ابن الخیاط همچنین به موضوع مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و از خانواده ها خواست فرزندان خود را به این مواد خانمانسوز آگاه کنند که روزی گرفتار اعتیاد نشوند.

وی خطاب به نمازگزاران گفت: تقوای الهی را پیشه کنید و از ظلم به دیگران خودداری و در همه جا و همه وقت خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانید.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان