کاهش ۹۰ درصدی تخلف تاکسی‌ها در اصفهان نسبت به سال قبل مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در مجموع ۲۴۰ نفر ساعت نظارت بر ناوگان ۵۰۰ دستگاهی تاکسی ویژه نوروز انجام شده است که تعداد تخلف ثبت شده با کاهش ۹۰ درصدی نسبت به سال گذشته، فقط پنج مورد بوده است. […]

کاهش ۹۰ درصدی تخلف تاکسی‌ها در اصفهان نسبت به سال قبل

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در مجموع ۲۴۰ نفر ساعت نظارت بر ناوگان ۵۰۰ دستگاهی تاکسی ویژه نوروز انجام شده است که تعداد تخلف ثبت شده با کاهش ۹۰ درصدی نسبت به سال گذشته، فقط پنج مورد بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد پرورش با اشاره به عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: فعالیت این سازمان در طول ۱۰ روز خدمت‌رسانی از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا امروز یک‌شنبه ششم فروردین ۱۵ هزار سفر و جابه‌جا کردن ۴۷ هزار مسافر بوده است.

وی اشاره به در نظر گرفتن ۱۵ ایستگاه ویژه نوروز، افزود: ۵۰۰ دستگاه تاکسی ویژه این ایام در نظر گرفته شده است که در مجموع ۲۴۰ نفر ساعت نظارت بر این ناوگان داشته‌اند که توسط دو اکیپ در دو شیفت انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد تخلف ثبت شده با کاهش ۹۰ درصدی نسبت به سال گذشته، فقط پنج مورد بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین یک مورد اعمال قانون و ۱۰ مورد تذکر کتبی در سال‌جاری با کاهش ۹۰ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

وی اضافه کرد: دو شرکت در ستاد نوروزی ۱۴۰۲ فعال است و خدماتی همچون تهیه موانع ترافیکی، استقرار بازرس، تهیه وسایل ارتباطی (بی‌سیم)، تهیه کیوسک و نصب نرخ کرایه را انجام می‌دهند.