حمایت جامعه دانشگاهی اصفهان از دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه جهان دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی حمایت خود را از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا در دفاع از آزادی مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ در پی آغاز موجی از اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در […]

دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی حمایت خود را از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا در دفاع از آزادی مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ در پی آغاز موجی از اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه که سرکوب پلیس این کشورها را به دنبال داشته است، ظهر امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت‌ماه) جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حمایت از دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه جهان در اقدامی خودجوش تجمع کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه در این تجمع ضمن حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، بار دیگر اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
در این تجمع، بیانیه‌ای به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی خوانده شد که مضمون آن حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه جهان و محکومیت سرکوب آنان بود. محکومیت جنایات رژیم سفاک و کودکش صهیونیستی نیز از دیگر مضامین این بیانیه بود.
همزمان با این تجمع در دانشگاه اصفهان، در سایر دانشگاه‌های سراسر استان نیز تجمع حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برگزار شد.

لیبرال دموکراسی تنها ابزاری برای سلطه استکبار خواهد بود

حسین هرسیچ در این تجمع در جمع دانشجویان با بیان اینکه فاتحه لیبرال دموکراسی در حوادث اخیر غزه خوانده شده است، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه غربی‌ها مدعی هستند لیبرال دموکراسی تنها جایگزین سوسیالیست در جهان است، چیزی به این نام نه در غرب و نه در جای دیگر وجود ندارد.

رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه لیبرال دموکراسی از این به بعد تنها ابزاری برای سلطه استکبار خواهد بود، تصریح کرد: رسانه‌های جهان و سازمان‌های بین‌المللی جهانی در حوزه اقتصادی و فرهنگی تنها ابزاری برای سلطه شده‌اند و واقعیت برای همه مکشوف شده است و آن‌هایی که انصاف دارند، به همین نتیجه رسیده‌اند.

وی ادامه داد: تنها جایگزین باقی‌مانده آن چیزی است که از انقلاب شکوهمند اسلامی نشئت‌گرفته است و باید بدانیم که امروز نه‌تنها جبهه مقاومت در منطقه، بلکه در کل جهان به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل‌گرفته است.