دشمن خانواده‌های ایرانی را هدف قرار داده است دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه هدف دشمن خانواده‌ها است، گفت: اولویتی که ستاد دنبال می‌کند و توافقی که با دستگاه‌های مختلف داشته‌ایم این است که نهضت آموزش پرسنل و خانواده‌های آن‌ها را پیگیری کنیم.  به گزارش خبرنگار پایگاه […]

دشمن خانواده‌های ایرانی را هدف قرار داده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه هدف دشمن خانواده‌ها است، گفت: اولویتی که ستاد دنبال می‌کند و توافقی که با دستگاه‌های مختلف داشته‌ایم این است که نهضت آموزش پرسنل و خانواده‌های آن‌ها را پیگیری کنیم.

 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام مظاهری صبح امروز در همایش طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با بیان اینکه اگر حرکتی شکل بگیرد باید در تمام استان باشد، گفت: امروز تمام شهرستان‌ها و قریب به ۴۰ شهر دارای ستاد امر به معروف هستند، گفت: مسئله اول استان آب بوده و تمام استان پیگیر این مسئله بوده است و اگر کج سلیقگی در این مسئله وجود دارد، مربوط به مرکز است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به پیگیری در حوزه آلودگی هوا، عنوان کرد: این مسئله نیاز به کارهای زیربنایی دارد که یکی از آن‌ها به چرخه در آمدن نیروگاه خورشیدی است و مجموعه جهاد کشاورزی و آبخیزداری به مسئله حوزه‌های آب‌های زیرزمینی و حفظ آن ورود کردند.

وی با بیان اینکه همه مسائلی که در قانون آمده است و در شرع است از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: یکی از مصادیق این امر به معروف عفاف و حجاب است که یک فتنه‌ای است که قرار است به آینده‌ای ختم شود که در آمریکا و اروپا اتفاق افتاد ولی ما از این فتنه به لطف الهی عبور خواهیم کرد.

مظاهری با بیان اینکه هدف دشمن خانواده‌ها است، گفت: اولویتی که ستاد دنبال می‌کند و توافقی که با دستگاه‌های مختلف داشته‌ایم این است که نهضت آموزش پرسنل و خانواده‌های آن‌ها را پیگیری کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه ما با افراد هنجارشکن مواجه نیستیم و با جهل آن‌ها مواجه هستیم، تصریح کرد: عمده افراد هنجارشکن وقتی دعوت به مشاوره و گفت‌وگو می‌شوند، وقتی نسبت به موضوع شناخت پیدا کردند اصلاح رفتار داشته‌اند.

وی با بیان اینکه همه باید در موضوعات مختلف آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۵ اتحادیه صنفی ما شورای امر به معروف تشکیل داده‌اند و در مسائل مختلف خودشان ورود می‌کنند.

مظاهری در پایان عنوان کرد: بیش از ۵ هزار نفر مجازی و بیش از یک هزار و ٧٠٠ نفر حضوری آموزش دیده‌اند