به دنبال شایعات کشته شدن یک فرد در اغتشاشات مهاباد،امروز تجمعاتی در سطح شهر صورت گرفت و به اموال عمومی آسیب زده شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،به دنبال شایعات کشته شدن یک فرد به نام اسماعیل مولودی به دست نیروهای پلیس در اغتشاشات شب گذشته مهاباد صبح امروز صد‌ها […]

به دنبال شایعات کشته شدن یک فرد در اغتشاشات مهاباد،امروز تجمعاتی در سطح شهر صورت گرفت و به اموال عمومی آسیب زده شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،به دنبال شایعات کشته شدن یک فرد به نام اسماعیل مولودی به دست نیروهای پلیس در اغتشاشات شب گذشته مهاباد صبح امروز صد‌ها نفر از مردم در تشییع جنازه این فرد شرکت کردند.

تشییع جنازه به صورت عادی ادامه داشت تا اینکه پس از ورود به جمعیت به شهر هنگام بازگشت از آرامستان عده ای معدود اقدام به حاشیه کشیدن تجمع کردند و شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و جمعیت را به سمت فرمانداری این شهر هدایت کردند.

حدود ۵۰۰ تن با تجمع مقابل فرمانداری اقدام به سنگ پراکنی و اسیب به تابلو و نرده های فرمانداری کردند که با دخالت پلیس متفرق شدند.حدود ۵۰۰ تن با تجمع مقابل فرمانداری اقدام به سنگ پراکنی و اسیب به تابلو و نرده های فرمانداری کردند که با دخالت پلیس متفرق شدند.

سپس تجمعات پراکنده شده و تعدادی از آشوبگران به چند اداره دولتی شهر از جمله کمیته امداد و دارایی حمله ور شده و به شیشه و درب این ادارات آسیب زدند.

اغتشاشگران که مسلح به نارنجک‌های دست ساز آتش زا بودند چهار بانک را اتش زدند و یک فروشگاه را غارت کردند.

وضعیت شهر هم اکنون آرام گزارش شده اما در برخی مناطق تجمعات پراکنده وجود دارد و پلیس در حال برخورد با اغتشاشگران است. کسبه از ترس آسیب به اموال شان مغازه ها را تعطیل کرده اند.این شایعه در حالی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است که هنوز علت این ماجرا اثبات نشده و این پرونده و علت فوت در دست بررسی است.