سردار باقری: کاربران غیر فعال در فضای مجازی، با هدف اغتشاش و تشویش اذهان عمومی در روز‌های اخیر، توئیت زدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان ،جانشین فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان در جمع کارکنان صنعت نفت جنوب، اغتشاشات و ناهنجاری‌های پیش آمده در چند روز اخیر […]

سردار باقری: کاربران غیر فعال در فضای مجازی، با هدف اغتشاش و تشویش اذهان عمومی در روز‌های اخیر، توئیت زدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان ،جانشین فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان در جمع کارکنان صنعت نفت جنوب، اغتشاشات و ناهنجاری‌های پیش آمده در چند روز اخیر را که سبب آسیب رسیدن به اموال مردم شد را جنگ فضای مجازی خواند.
سردار باقری با بیان اینکه رسانه‌های دشمن بدانند که ما هشیاریم افزود: در جریان این حوادث ، کاربران و رسانه‌هایی که پیش از این شاید تنها چند توئیت منتشر کرده و عملا غیر فعال بودند، با هدف تشویش اذهان عمومی و غالبا دروغ پردازی در این فضا به فعالیت پرداخته و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بار توئیت زدند.

وی با مشهود بودن این دروغ پردازی‌های رسانه‌ای برای مردم تاکید کرد: تجمع کارکنان صنعت نفت جنوب همچون برگزاری تجمع‌های اعتراضی سراسر کشور و استان در واکنش به هنجارشکنی‌ها و اغتشاشات، نشان داد که معادلات دشمن همانگونه که تاکنون شکسته خورده است، اکنون نیز به راحتی بر هم می‌خورند.

تجمع کارکنان صنعت نفت جنوب با هدف دفاع از امنیت و انسجام ملی ، همچنین صیانت از زندگی آحاد جامعه و آرامش شهروندان، در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز، شکل گرفت.