همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه خدماتی و فرهنگی با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بانه به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان_ بانه،همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه خدماتی و فرهنگی با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان […]

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه خدماتی و فرهنگی با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بانه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان_ بانه،همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه خدماتی و فرهنگی با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عصر امروز در بانه به بهره‌برداری رسید.
سرهنگ امیر عباس امری، فرمانده سپاه بانه در آیین افتتاح آشپزخانه صنعتی و سالن غذا خوری زائرسرا اظهار داشت: ساخت این پروژه از سال ۹۸ در زمینی با متراژ ۱۵۰ متر با بهره‌گیری از ظرفیت مهندسین و نیروهای گردانی سپاه آغاز و در مجموع برای آن۳۳۰میلیون تومان اعتبار هزینه کردیم در حالی‌کهاگر به پیمانکارمی‌دادیم حداقل یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت.
وی گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت اینآشپزخانه صنعتی بتوانیم نیازمندی‌های مهمانان یا زائران بهشهرستان را تأمین وخدمات‌رسانی خوبی داشته باشیم.
فرمانده سپاه بانه گفت: روزانه می‌توانیم ۱۵۰۰نفر را در زائرسرا اسکان بدهیم.
رونمایی از المان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهید سلیمانی شهر بانه دومین برنامه‌ای بود که با حضور فرمانده سپاه کردستان برگزار شد. سروه قادرخانزاده شهردار بانه در این مراسم گفت: این المان به همت سپاهو شهرداری بانهجانمایی و در پر رفت و آمد ترین میدان شهر نصب و برای ساخت آن ۱۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
افتتاح گاز رسانی به مجتمع مسکن مهر عثمان‌آباد بانه آخرین پروژه‌ای بود کهشعله‌های آبی رنگ، گرمابخش خانه‌های مردم این شهرستان شد، رئیس اداره گاز بانه در این مراسم گفت:این پروژه با ۱۱۰۰متر شبکه داخلی و ۳۶ علمک و با اعتبار ۱۶۵ میلیون تومان منابع داخلی و محل اعتبارات توسعه شهرستانانجام و به برکت انقلاب اسلامی۲۸۸خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
کمال رضائی با اشاره به اینکه۴ شهر، ۱۵۳ روستا و ۴۰کوخ این شهرستان از نعمت گاز بهر‌ه‌مند، اعلام کرد:در مجموعضریب نفوذ روستایی۹۷درصد و ضریب نفوذ شهری۱۰۰درصد است.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان