دسترسی آنلاین به اطلاعات مصرفی برق برای مشترکین کامیارانی/۴۴ هزار برچسب QR-CODE بر روی کنتور برق در این شهرستان نصب شد مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کامیاران از نصب ۴۴ هزار برچسب QR-Code بر روی کنتور برق مشترکین بخش روستایی و شهری این شهرستان و دسترسی سریع مشترکان به اطلاعات مصرفی خود خبر داد. به […]

دسترسی آنلاین به اطلاعات مصرفی برق برای مشترکین کامیارانی/۴۴ هزار برچسب QR-CODE بر روی کنتور برق در این شهرستان نصب شد

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کامیاران از نصب ۴۴ هزار برچسب QR-Code بر روی کنتور برق مشترکین بخش روستایی و شهری این شهرستان و دسترسی سریع مشترکان به اطلاعات مصرفی خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ وریا شیروانی مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کامیاران گفت: نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق با هدف دسترسی سریع و آسان مشترکان به میزان و روند مصرف انرژی انجام می شود که این بستر می تواند زمینه مناسبی را برای مدیریت مصرف برق و اطلاع هریک از مشترکان از میزان مصرف و مقایسه آن با دوره های مشابه فراهم نماید.

شیروانی افزود: در همین راستا بیش از ۴۴ هزار برچسب بر روی کنتور برق مشترکین در شهرستان کامیاران نصب شده است و نهادینه شدن این اقدام مدیریت مصرف بهینه برق را در سطح اجتماع به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این برچسب ها بر روی کنتور برق کل ۱۵۴ روستای واقع در این شهرستان به طور کامل نصب شده است، افزود: با نصب این برچسب ها مشترکین به آسانی می توانند ازطریق دوربین گوشی هوشمند خود به اطلاعات مصرفی اشتراک خود دسترسی داشته باشند وبا لمس لینک، قبض برق خود را نیز پرداخت نمایند.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران به رویکرد این مدیریت مبنی بر الکترونیکی شدن خدمات وکاهش و حذف مراجعات حضوری تاکید کرد و اظهار داشت: کاهش مراجعات حضوری متقاضیان خدمت به شرکت و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین و متقاضیان انشعاب برق را در سطح استان از دیگر مزایای اجرای این طرح است.رشهرستان سنندج اعم ازبخش های خانگی ،تجاری،عمومی،کشاورزی وصنعتی نصب شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه نخستین اطلاعات پایه برق مشترکین، شماره شناسایی است لذا نصب این برچسب ها، مشکل مشترکان به ویژه مستاجرین و مالکین را در زمان جابجایی برطرف می کند واکنون به راحتی می توانند از میزان مصرف برق، مطلع شده و صورت حساب مصرفی خود را تسویه نمایند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان