نخستین همایش روش های نوین مدیریت در آبزی پروری برگزار می شود معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین همایش روش های نوین مدیریت در آبزی پروری در روزهای سوم و چهارم اسفندماه سال جاری در جزیره قشم خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از […]

نخستین همایش روش های نوین مدیریت در آبزی پروری برگزار می شود

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین همایش روش های نوین مدیریت در آبزی پروری در روزهای سوم و چهارم اسفندماه سال جاری در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مختار گرشاسبی با اعلام این خبر، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش معرفی شیوه های جدید مدیریت برای افزایش بهره وری در بخش های مختلف شیلات، آبزی پروری و صنایع وابسته است.
وی ادامه داد: آشنایی با علوم نوآور و دانش بنیان در حوزه آبزی پروری، تولید خوراک، تکثیر و پرورش آبزیان، صید و صیادی، فرآوری و بسته بندی صنایع شیلاتی مهمترین محورهای تخصصی برگزاری این همایش هستند.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در این همایش سخنرانانی از چهار کشور خارجی شامل چین، روسیه، ازبکستان و کانادا به ارائه تحقیقات و تجربیات خود در حوزه روش های نوین تولید خوراک زنده آبزیان دریایی می پردازند.
به گفته گرشاسبی؛ روسای دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به همراه کارشناسان، صاحب نظران و فعالان حوزه آبزی پروری کشور و جزیره قشم، دیگر شرکت کنندگان در این همایش دو روزه خواهند بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری نخستین همایش روش های نوین مدیریت در آبزی پروری، بستر مناسب برای استفاده از تجربیات، تحقیقات و پیشرفت های حوزه شیلات را جهت افزایش بهره وری و رونق در حوزه علوم شیلاتی در جزیره قشم فراهم آورد.