افتتاح دفتر نمایندگان منتخب سمن های استان در شورای توسعه و حمایت با حمایت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و در راستای تقویت نقش سمن ها در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، دفتر نمایندگان منتخب سمن ها در شورای توسعه و حمایت افتتاح گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

افتتاح دفتر نمایندگان منتخب سمن های استان در شورای توسعه و حمایت

با حمایت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و در راستای تقویت نقش سمن ها در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، دفتر نمایندگان منتخب سمن ها در شورای توسعه و حمایت افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با حضور جمعی از مدیران سمن های استان و با همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ، این دفتر با عنایت به سیاست های مدبرانه دولت مردمی سیزدهم برای جلب مشارکت فعالان اجتماعی و تقویت همدلی دلسوزان و خیرین ، و با هدف هم افزایی ، پرهیز از موازی کاری ، مقابله عملیاتی و مداخله سریع در برخورد با آسیب های اجتماعی استان در محل اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افتتاح گردید.

نمایندگان منتخب سمن ها با ابراز قدردانی از حمایت های جناب آقای رمضانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، این اقدام را که برای اولین بار در کشور صورت پذیرفته ، به عنوان نماد سیاستهای دولت مردمی سیزدهم و عزم راسخ مدیران ارشد کردستان برای اعتماد به سمنها در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی قابل تقدیر و قدردانی برشمردند.

لازم به ذکر است دومین دوره انتخابات تعیین نمایندگان سمن ها در شورای توسعه و حمایت استان روز دوشنبه مورخ ۲۹ آبان ماه با مشارکت مدیران تشکلهای استانی برگزار گردید و آقایان میلاد رضایی و کاوه قادری با کسب بالاترین آرا به عنوان نماینده سمنها انتخاب گردیدند و در آیین امروز رسما دفتر فعالیت آنها در استانداری افتتاح گردید.