تخصیص ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید و بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید و بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی تخصیص یافته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: بر […]

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید و بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش پلیس راهور استان اصفهان روزانه یک هزار دستگاه وسیله نقلیه جدید به شبکه حمل‌ونقل اصفهان اضافه می‌شود که به جهت اصول مهندسی ترافیک، توجه به حمل‌ونقل همگانی برای شهر اصفهان را نه به‌عنوان یک فرضیه، بلکه به‌عنوان یک الزام ضروری می‌کند و بی‌توجهی به این نکته مشکلات بزرگی برای آینده اصفهان در پی خواهد داشت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان توجه به زیرساخت‌های ترافیکی شهر اصفهان را از مهم‌ترین و مؤثرترین مؤلفه‌های شهری دانست و افزود: این رویکرد علاوه بر توسعه و پیشرفت این بخش، موجب تسهیل دسترسی به اهداف و چشم‌انداز برنامه‌های مدون می‌شود و رضایت خاطر شهروندان را در پی خواهد داشت.

وی مجموع بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای حمل‌ونقل و ترافیک در سال ۱۴۰۱ را هفت هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیشترین تخصیص بودجه به ترتیب به قطار شهری و رینگ چهارم اختصاص‌یافته است.

حق‌شناس با بیان اینکه بودجه حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در سال گذشته بالغ بر ۸۱۹ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: خط‌کشی معابر، نگهداری و تعمیرات و تجهیزات ترافیکی چراغ‌های راهنمایی دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت تصویری از جمله اقدامات اجرایی است که بودجه آن از این بخش هزینه می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تأکید بر ضرورت توسعه و افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی این کلان‌شهر گفت: ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید و بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان تخصیص‌یافته و بخش اعظم آن هزینه شده است.