هزینه کرد ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان /شناسایی ظرفیت‌های بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی/ تکلیف مصوبات معطل مانده کار گروه امور زیر بنایی استاندار کردستان اعلام کرد که بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال گذشته، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در سطح استان و در بخش‌های مختلف هزینه شده است. به گزارش خبرنگار […]

هزینه کرد ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان /شناسایی ظرفیت‌های بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی/ تکلیف مصوبات معطل مانده کار گروه امور زیر بنایی

استاندار کردستان اعلام کرد که بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال گذشته، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در سطح استان و در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان:در سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های گوناگون و برای توسعه استان هزینه شده است و این در حالی است که درآمدهای حاصل شده از منابع مختلف در داخل استان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: به هر اندازه ظرفیت های درآمدی استان افزایش پیدا کند امکان به بهره برداری رساندن پروژه‌های عمرانی و زیرساختی بیشتر خواهد بود.

استاندار کردستان افزود: پایانه‌های مختلفی در کشور در این رابطه فعال هستند و لازم است نحوه کار و نوع تعامل دستگاه‌های مختلف در آن پایانه بررسی شود و بر اساس تجربیات آنان در مرز باشماق نیز روند احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی در مرز اجرایی و عملیاتی شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان