امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان همواره منتظر انتقام فرزندان ملت ایران باشند و بدانند از جایی که فکرش را هم نمی‌کنند درس‌های فراموش نشدنی به آنها خواهیم داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،حجت الاسلام حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه طی […]

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان همواره منتظر انتقام فرزندان ملت ایران باشند و بدانند از جایی که فکرش را هم نمی‌کنند درس‌های فراموش نشدنی به آنها خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،حجت الاسلام حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه طی سخنانی اظهار داشت: اگر ارتباط کلامی آراسته به صفت تقوا بشود و مرزهای الهی در سخن رعایت بشود، روابط اجتماعی رو به صلاح می‌‌رود و سایر عرصه‌های زیست انسانی هم روی صلاح روی را خواهد دید.
وی افزود: انسان منافق قلبش فراسوی زبانش قرار گرفته است در حالی که انسان مومن وقتی می خواهد سخنی بگوید تمامی ابعاد آن را می‌سنجد و اگر آن سخن شایستگی نداشت از گفتن آن پرهیز می‌کند در حالیکه انسان منافق هرچه به زبانش می‌آید می‌گوید.

علی اکبری ادامه داد: ایمان انسان به استقامت نمی‌رسد مگر اینگه قلب او به صفا و ایمان آراسته شود و قلب انسان به سلامت نمی‌رسد مگر اینکه زبان او اصلاح شود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: حادثه شیراز اتفاق تلخ و جانگذازی بود که انسان های بی گناه را با شقاوت تمام در وقت نماز به شهادت برسانند و امام امت را داغدار کردند. به لطف الهی انتقام این خون های پاک از جانیانی که مسبب اصلی این حوادث هستند گرفته خواهد شد. در بین شهدای این حادثه دانشمند نخبه جوان عزیزمان آقای دکتر سید فردالدین معصومی هم هستند که برای انجام ماموریت مهمی در شیراز بودند که برای زیارت به حرم مطهر رفته بودند که در این ماجرا به شهادت می‌رسند و امروز میهمان نماز جمعه ما هستند. همچنین شهید مدافع امنیت آقای امیر کمندی هم میهمان نماز جمعه هستند که توسط اغتشاشگران داعش مسلک در تهران به شهادت رسیدند.