مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران: نباید فرهنگ شکایت و نقدهای رسانه ها، در جامعه به شکایت ختم شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها درک زبان افراد هر جامعه محسوب می شود، چنانچه هر مسئولی نسبت به اخبار […]

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران: نباید فرهنگ شکایت و نقدهای رسانه ها، در جامعه به شکایت ختم شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،
ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها درک زبان افراد هر جامعه محسوب می شود، چنانچه هر مسئولی نسبت به اخبار منتشر شده اعتراضی دارد بجای اینکه دست به شکایت بزند، بهتر است اگر اخبار منتشر شده صحت ندارد،آن را تکذیب کند و اگر هم اگر صحت داشته، می تواند بر اساس مستندات، اعلام کند هزینه که دریافت شده، برای چه اموری هزینه شده است.

باصری گفت: اگر روند وفرهنگ شکایت از رسانه ها امروزه در کشور ما روال پیدا کند، رسانه های در کمین نشسته معاند با مطالبی که بستر آن از این طریق فراهم می شود، به راحتی دسترسی پیدا می کنند و با برنامه ریزی و نقشه های شوم خود بر اذهان عمومی و اعتقادات فکری اکثر افراد جامعه با امکاناتی که در دست دارند، نفوذ می کنند وعواقب بدی را پیش خواهیم داشت.

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران افزود: اگر چناچنه رسانه ای به عنوان زبان مردم، در جهت اهداف وظایف و رسالت خود انتقاد و مستنداتی را ارایه داده است، بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، باید رسانه مورد نظر را مورد تشویق قرار دهید نه نقد وتهدید!

وی گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از گروه رسانه ومدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران، خواهشمندم برای مواردی که می توان با یک بیانیه یا به کار بردن عنوان (تکذیب خبر) موضوع را حل کرد، و زمان خود را صرف مباحث مهمتری از جمله حل و فصل مشکلات استان و مردم کنید.

باصری گفت: خواهشمندم فرهنگ شکایت و انتقاد از رسانه ها را در جامعه ترویج ندهید، زیرا که رسانه، زبان گویا وجویای مردم هر جامعه ایست و رسانه های کشور جمهوری اسلامی ایران نیز با در نظر گرفتن چهارچوب و قواعد و وظایف خود در اساس نامه انتشار خبر و فعالیت در رسانه ها بر اساس مستندات موجود فعالیت می کنند. لذا، جناب آقای میرزایی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، بر این رسالت و اساس که رسانه ها و اصحاب رسانه وظیفه مقدس و بسیار مهمی را برعهده دارند، انتظار ما از جنابعالی به عنوان نماینده مردم اصفهان این است که این فرهنگ غلط و شکایت از اصحاب رسانه را کنار بگذارید و وقت خود را صرف بهبود شرایط استان نمائید.