سارق طلاجات در عملیات ضربتی پلیس درکاشان دستگیرشد. فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: سارق طلاجات دختربچه کاشانی در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و اموال؛ مسروقه نیز کشف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبرافزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات دختربچه […]

سارق طلاجات در عملیات ضربتی پلیس درکاشان دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: سارق طلاجات دختربچه کاشانی در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و اموال؛ مسروقه نیز کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبرافزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات دختربچه اش در یکی از مناطق شهر کاشان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی کاشان درادامه با اشاره به کشف اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: سارق دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
سرهنگ کاکاوند در پایان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و در این خصوص پلیس قاطعانه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد می کند و از شهروندان نیز می خواهیم ضمن رعایت توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.