پنج شعبه دیگر به آبشار بین الملی خیریه عاطفه های کردستان اضافه شد/ استفاده ابزاری غرب از زنان رئیس امور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کردستان از افزایش پنج شعبه دیگر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها درشهرستانهای استان کردستان خبر داد. فرماندار سنندج در مراسم تجلیل از مادران تحت پوشش […]

رئیس امور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کردستان از افزایش پنج شعبه دیگر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها درشهرستانهای استان کردستان خبر داد.

فرماندار سنندج در مراسم تجلیل از مادران تحت پوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان کردستان که عصر امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد وخاطره دهه مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی ومحکوم کردن اقدام تروریستی شهادت تعدادی از هم وطنانمان در کرمان اظهارداشت:اسلام برای همه افراد در جامعه در طیف‌های مختلف الگو تعریف کرده است که بهترین آن در دنیا وآخرت الگوی بارز حضرت زهرا (س) برای زنان است.

فرماندار سنندج گفت:زن اگر بخواهد کمال سعادت را طی کند بایستی مسیر سعادت که برگرفته از الگو وسیره زندگی حضرت زهرا( س)است را به عنوان برترین الگو را طی کند.

وی افزود:حضرت زهرا (س) به عنوان یک دختر نمونه برای پدرش و به عنوان یک همسر نمونه در کنار حضرت امیرالمونین( ع) بخوبی نقش ارزشمندی را ایفا کرده است که زنان ما امروز بعنوان یک مکتب فرهنگی وبزرگ از آن بهره می گیرند.

فرماندار سنندج ادامه داد:اگر دختران و زنان ما در مقام همسرداری و مادر بودن الگوی این بانوی بزرگ اسلام را طی کنند، قطعا بهترین زندگی را خواهند داشت و در مسیر کمال حرکت کردند.

وی به حضرت امام حسن و امام حسین (ع) به عنوان فرزندان تربیت شده حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: آنها با نحوه تربیت درست از جانب یک مادر، به عنوان بهترین محور حرکت تاریخ بودند و اسلام با معرفی چنین الگوهایی نقش وجایگاه ویژه ای تعریف کرده و زن را مدیر خانواده معرفی کرده است.

وی گفت:امروز زنان جامعه ما هر چه قدر بتوانند به منشهای حضرت زهرا (س) نزدیک بشوند،همانقدر آسیبها اجتماعی کاهش پیدا میکند.

فرماندار سنندج گفت:ما نباید اجازه دهیم که خدایی نکرده دختران و زنان ما در مسیری که غرب برای زنان تعیین کرده است بروند، چرا که غرب از زن به عنوان کالا و یک ابزار استفاده میکند.

فرماندار سنندج از رئیس امور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کردستان تقدیر کرد وگفت:خانم روناک کنعانیان مانند یک شیر زن برای رفع مشکلات هم نوعان خود در استان کردستان تلاش می کند که این مهم یکی از شاخصه های مکتب شهید سلیمانی برای زنان است.

وی به فعالیتهای حلقه های میانی وفعالان اجتماعی اشاره کرد وگفت:پل ارتباطی بدنه اجتماعی با مسئولین، ایجاد همین حلقه های میانی وفعالیتهای اجتماعی است که نمونه بارز آن در استان کردستان بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه هاست که بخوبی از ظرفیتهای مردمی و دولتی استفاده میکند.

فرماندار سنندج با اشاره به حضور تاثیرگذار زنان در انتخابات گفت: همه ما باید تلاش کنیم که انتخابات پرشوری داشته باشیم و برای حل وفصل مشکلات کشور دست در دست هم بدهیم.

رئیس امور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کردستان ضمن گرامیداشت روز مادر و مقام زن اظهار کرد:مراسم رزمایش اهدای ۲۰۰ پکهای معیشتی و تجلیل از مادران نمونه تحت پوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان کردستان با عنوان( جشن عطر ریحانه)
سومین برنامه این بنیاد است که امروز برگزار شد.

روناک کنعانیان گفت:در یک ماه گذشته ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان و همچنین برگزاری رزمایش ۷۰۰پک غذایی از جمله برنامه های این بنیاد بوده است.

رئیس امور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کردستان افزود:هر هفته جشن ایتام در روز پنجشنبه باعنوان (پنجشنبه های مهربانی) را برگزار می کنیم و هر پنجشنبه برای برآورده کردن یکی از آرزوهای ایتام تحت پوشش اقداماتی خاصی انجام میشود.

وی به اضافه شدن پنج شعبه دیگر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها درشهرستانهای دهگلان، اورامان مریوان،سروآباد و موچش اشاره کرد وگفت: از امروز به بعد تعداد شعب فعال ما در استان کردستان به شانزده شعبه میرسد.

در پایان این مراسم از مادران نمونه و زنان برتر تحت پوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کردستان تجلیل شد.

خبرنگار/کویستان عبدالحکیمی