یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که اوکراین از رژیم موقت صهیونیستی سامانه‌های مختلف دفاع موشکی از جمله «گنبد آهنین» تقاضا کرده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،یک رسانه صهیونیستی روز چهارشنبه نوشت که دولت اوکراین از رژیم موقت صهیونیستی درخواست سامانه‌های مختلف دفاع موشکی از جمله سامانه «گنبد آهنین» کرده […]

یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که اوکراین از رژیم موقت صهیونیستی سامانه‌های مختلف دفاع موشکی از جمله «گنبد آهنین» تقاضا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،یک رسانه صهیونیستی روز چهارشنبه نوشت که دولت اوکراین از رژیم موقت صهیونیستی درخواست سامانه‌های مختلف دفاع موشکی از جمله سامانه «گنبد آهنین» کرده است.

وبگاه «آکسیوس» نوشت که دولت اوکراین یک درخواست رسمی برای دریافت سامانه‌های دفاع هوایی به (رژیم) اسرائیل ارسال کرده است. اوکراین دلیل این تقاضا را مقابله با پهپادهای روسیه اعلام کرده است. کی‌یف مدعی است که ایران این پهپادها را به روسیه ارسال کرده است.

سفارت اوکراین در فلسطین اشغالی طی نامه‌ای به وزارت خارجه رژیم اسرائیل مدعی شده که احتمال تحویل سریع موشک‌های بالستیک «فاتح-۱۱۰» و «ذوالفقار» از ایران به روسیه بالاست.

در این نامه آمده است، اوکراین به شدت علاقه‌مند است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن از (رژیم) اسرائیل سامانه‌های دفاعی «گنبد آهنین»، «باراک-۸»، «فلاخن داوود» و پشتیبانی از اپراتورهای اوکراینی را دریافت کند.