همزمان با تحرکات شبه نظامیان مورد حمایت امارات در یمن برای حرکت به شرق این کشور و اشغال استان المهره، قبایل و نیروهای سیاسی ضد ائتلاف سعودی در این استان درباره تحرکات و اهداف متجاوزان هشدار دادند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،بیش از یک ماه از سیطره شبه نظامیان جدایی […]

همزمان با تحرکات شبه نظامیان مورد حمایت امارات در یمن برای حرکت به شرق این کشور و اشغال استان المهره، قبایل و نیروهای سیاسی ضد ائتلاف سعودی در این استان درباره تحرکات و اهداف متجاوزان هشدار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،بیش از یک ماه از سیطره شبه نظامیان جدایی طلب تحت حمایت امارات عربی متحده موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن به استان شبوه در جنوب این کشور می­‌گذرد.

وب سایت «عربی۲۱» در مطلبی با اشاره به درگیری‌های اخیر بین این شبه نظامیان و نیروهای دولت مستعفی نوشت که این درگیری‌ها مسیر پیشروی به سمت شرق، به ویژه استان «المهره» را هموار کرد که در مرز کشور سلطان نشین عمان قرار دارد. از این رو، این استان شاهد تحرکات فزاینده ای با حمایت امارات و عربستان سعودی است.

 در مقابل این اقدامات، تحرکات مردمی و قبیله‌ای که مخالف هر گونه گسترش نفوذ شبه نظامیان جدایی طلب در استان خود بودند شکل گرفته است.