مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر درمورد قیمت بلیط، نحوه و زمان تهیه آن توضیح داد. مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر در خصوص تعداد سینما‌های جشنواره چهل و یکم فیلم فجر، خرید بلیط و ظرفیت سالن‌ها گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده در شهر تهران ۲۳ مرکز در شهر تهران و پنج مرکز در […]

مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر درمورد قیمت بلیط، نحوه و زمان تهیه آن توضیح داد.

مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر در خصوص تعداد سینما‌های جشنواره چهل و یکم فیلم فجر، خرید بلیط و ظرفیت سالن‌ها گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده در شهر تهران ۲۳ مرکز در شهر تهران و پنج مرکز در شهر‌های اطراف استان تهران برای چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،محمدرضا فرجی در خصوص سینما‌های شهرستان‌ها و استان‌های دیگرگفت: در جلسه‌ای که امروز در روز شنبه هشتم بهمن داشتیم؛ به بررسی استان‌ها و سینما‌های شهرستان‌ها پرداختیم که به امید خدا شهر‌های سایر استان‌ها که عموما در مراکز استان‌ها خواهد بود تا دو روز آینده معرفی خواهند شد.

فرجی ادامه داد: ما شیوه‌نامه را برای استان‌ها اعلام کردیم؛ اما به دلیل مشخص نبودن سینما‌ها و قطعی نشدن مراکز اکران فیلم‌ها در استان‌ها نمی‌توانیم به طور قطع چیزی بگوییم، زیرا ممکن است تغییراتی صورت گیرد. همچنین مراکز انتخابی استان‌ها در مرکز آن‌ها خواهند بود و همه استان‌های کشور جشنواره فیلم فجر را خواهند داشت.

اسامی سینما‌های استان تهران که میزبان جشنواره چهل و یکم هستند
به گفته مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر، سینما‌های جشنواره چهل و یکم فجر بر اساس ترتیب حروف الفبا بدین شرح است: سینما‌های آزادی، استقلال، ایران‌مال، تماشا، زندگی، جوان، راگا، پردیس سینمایی شهرک، صبامال، فرهنگ، کیان، کوروش، اطلس مال، تیراژه ۲، گالریا، مگامال، موزه‌سینما، مهرشاهد، نارسیس، هدیش‌مال و پردیس سینمایی هروی سنتر.

وی افزود: سینما‌های شهرستان‌های استان تهران که میزبان جشنواره چهل و یکم هستند بدین ترتیب است؛ پرند مال تاسیس که برای اولین بار افتتاح می‌شود، اسلام شهر، نسیم نسیم شهر، هنرپیشوای ورامین و سینما شهر قرچک که اولین سینمایی هست که همزمان با فیلم فجر آغاز به کار می‌کند.

محمدرضا فرجی ادامه داد: فرهنگسرای ارسباران جزء سینما‌هایی است که فیلم‌های بین‌الملل پخش خواهد کرد؛ همچنین یکی از سالن‌های موزه سینما، و یک سالن در گالریا اکران بین‌المللی خواهند داشت.

وضعیت قیمت بلیط‌های جشنواره چهل و یکم
محمدرضا فرجی مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به تصمیمات گرفته شده، امسال هیچ‌گونه افزایش قیمتی در خصوص بلیط سینما‌ها نخواهیم داشت وقیمتی که به صورت روزانه درحال حاضر سینما‌های عادی ما فیلم به نمایش می‌گذارند، همان قیمت برای جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: قیمت بلیط جشنواره چهل و یکم فیلم فجر در سینما‌های جنوب شهر قیمت ۳۵ هزار تومان و سینما‌های مدرن و سینما‌هایی که در شمال تهران واقع شده‌اند ۴۵ هزار تومان خواهد بود.

زمان خرید بلیط سینما برای مخاطبان سینمایی فیلم فجر
فرجی در خصوص زمان خرید و دسترسی مخاطبان برای تهیه بلیط فجر چهل و یکم گفت: زمان خرید بلیط هنوز نهایی نشده است؛ اما تمام سعی ما بر این است هرچه سریع‌تر زمان تهیه بلیط را اعلام کنیم تا مخاطبان ما درخواست‌های خود را انجام دهند.

وی در خصوص سامانه‌های خرید بلیط فیلم‌های جشنواره چهل و یکم گفت: مخاطبان برای خرید بلیط فیلم‌های فجر می‌توانند از سه سامانه گیشه ۷، آی‌تیکت و ایران‌تیک که به سامانه فروش سمفا متصل هستند، استفاده کنند.

فرجی با اشاره به رعایت حال مخاطبان گفت: انتخاب فیلم و انتخاب سینما به عهده مخاطبان هستند و مخاطبان خودشان انتخاب می‌کنند که در چه سینمایی، چه سانسی و در چه منطقه جغرافیایی به تماشای آثار بنشینند.

تا چه زمانی می‌توانیم بلیط فیلم فجر را تهیه کنیم؟
فرجی در خصوص فعال بودن سامانه‌های فروش و خرید بلیط سینما‌ها گفت: خرید بلیط آزاد است و تا روز ۲۲ بهمن تمام گیشه‌های ما فعال هستند و هز زمان بخواهند می‌توانند بلیط تهیه کنند؛ اما به شرط بودن بلیط در سامانه فروش درخواست خود ر اعلام کنند.

مدیر امور سینما‌های جشنواره فیلم فجر در ادامه به مخاطبان توصیه کرد و گفت: اگر مخاطبان به موقع بلیط تهیه کنند خیالشان راحت هست تا مشکلی نداشته باشند، اگرچه دفتر جشنواره پیش‌بینی سانس‌های فوق‌العاده را هم خواهد داشت.

وی در پایان صحبت‌‌های خود گفت: برای جشنواره چهل و یکم در استان تهران نزدیک به ۴۹ پرده نمایش و برای مردم ۱۲ هزار صندلی را در نظر گرفته ایم.