اهدای کتاب از طرف مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار استان کردستان مدیر کل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با حضور در مدرسه دخترانه برادران احمدی در نایسر ناحیه منفصل شهری سنندج بسته فرهنگی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و […]

اهدای کتاب از طرف مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار استان کردستان

مدیر کل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با حضور در مدرسه دخترانه برادران احمدی در نایسر ناحیه منفصل شهری سنندج بسته فرهنگی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به این دانش آموزان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر کل کانون استان کردستان در این مراسم در سخنانی از اهدای ۵۶۵ بسته فرهنگی شامل ۶ عدد کتاب فرهنگی مناسب گروه سنی مخاطبین، دو عدد دفتر، یک عدد ماکت و سی دی بازی فکری هفت قطعه شگفت انگیز به دانش آموزان دختر این مدرسه بود  خبر داد.

حمیدرضا گوهری افزود: این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رشد سرانه مطالعه کتاب در مناطق حاشیه شهری و روستاها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: این کتاب‌ها با موضوعات علمی، داستانی، تاریخی، هنر و سرگرمی… برای استفاده دانش‌آموزان با هدف بالابردن سطح مطالعه بین کودکان و نوجوانان اهدا شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین با دعوت ار دانش آموزان برای حضور در مراکز کانون گفت: کتاب و کتاب‌خوانی محور اصلی فعالیت‌های کانون پرورش فکری است و کتاب‌خانه‌ها هم پایگاه اصلی انجام این فعالیت‌ها در کنار فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی متنوع به‌حساب می‌آیند که شما می توانید با حضور در کانون از تمامی فعالیت ها بهره مند شوید.

در ادامه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان نیز در سخنانی ضمن تشکر از بانیان این کار خیر دانش آموزان را به کتابخوانی توصیه کرد و گفت: باید نسل جوان به سمت مطالعه کتاب های غیر درسی نیز هدایت شوند و یکی از موثرترین راهکارها ترویج کتابخوانی از سنین کودکی است، زیرا اگر کودکان به مطالعه عادت کنند، در بزرگسالی هم آن‌را ادامه می‌دهند.

در ادامه این مراسم قصه گویی ، سرود، دکلمه اجرا شد و پایان بخش برنامه ها اهدای بسته فرهنگی حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دانش آموزان بود.