فرماندار اصفهان ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در ادامه دیدارهای هدفمند خود با خانواده معظم شهداء و ایثارگران ، این بار به مناسبت میلاد با […]

فرماندار اصفهان ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در ادامه دیدارهای هدفمند خود با خانواده معظم شهداء و ایثارگران ، این بار به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و گرامیداشت روز دختر با حضور در منزل شهید حسین آقادادی، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم، با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد و به مناسبت روز دختر هدیه ای به دختران این شهید والامقام ‎اهدا نمود.

فرماندار اصفهان در این دیدارها که در فضایی صمیمی برگزار شد، ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

گفتنی است، شهید حسین آقادادی در ۲۷ مهر ماه سال ۹۶ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و در نبرد با داعش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گردید